Projekter, vi (også) er stolte af

 
Strategi for Kawasaki Footwear

Kawasaki Footwear

Kawasaki footwear

Tænk at være med til at revitalisere et brand som vi husker tilbage fra vores unge dage. Sko vi selv gik med, og som bringer gode minder.

Virkelig spændende proces at udarbejde global brandstrategi, samt udvikle en stærk kommunikation med en klar rød tråd på tværs af alle platforme og lande.


Samarbejdet med Buus & Co. ifm. revitalisering af Kawasaki-brandet har været meget tilfredsstillende, og jeg giver mine varmeste anbefalinger
— Jan Guldbæk, Brand Director, Kawasaki Footwear

Sommerkampagne Orø-færgen

Isefjordscruises med Orø-færgen sommer 2023

SOMMERKAMPAGNE ORØFÆRGEN

i 2023 har Buus & Co. stået for sommerkampagne med Orø-færgen.

Kampagnen inkluderede blandt andet:

  • Opbygning af Facebook-side

  • Indhold af cruises samt markedsføring af cruises

  • Isefjordscruises henover sommeren (udsolgt i løbet af 10 dage)

  • Oprettelse og koordinering af Billetlugen

  • PR - artikel i Lokalavis og journalist med på cruise

  • Aktivering af lakridspiber på færgen

  • Overordnet projektledelse

  • 1000-vis af positive reaktioner på markedsføring fra slutbrugere

  • …………


Rygestopkursus Køge Kvitter Smøgerne

Køge Kvitter Smøgerne Annonce

KØGE KVITTER SMØGERNE

Køge Kvitter Smøgerne er blandt Danmarks største rygestopkurser, og Buus & Co. har gennem flere år sørget for rekruttering til kurserne. Gang på gang har vi været “udsolgt” til holdene, og 100-vis af rygere er blevet til ex-rygere.

Rekrutteringskampagner har primært været digitale, men også med succesfulde PR-indsatser og lokal aktivering.


Buus & Co. er yderst kompetente, og forstår på bedste vis at sætte skub i lokale rekrutteringskampagner der virkelig giver tilmeldinger til rygestopkurserne. Køge Kvitter Smøgerne kan nu bryste sig af, at vi afholder Danmarks vel nok største rygestopkurser - Buus og Co har en stor aktie i den succes
— Henrik Borggren, Sundhedskonsulent Køge Kommune & formand for Sund By Netværkets Tobakstemagruppe

Scheel-Larsen Krukker & Havemøbler - digital strategi og ny hjemmeside

SCHEEL - LARSEN

Scheel - Larsen har eksisteret siden 19124, og har Danmarks største udendørsudstilling med nogle af verdens mest eksklusive brands indenfor havemøbler, parasoller, krukker og accessories.

Buus & Co. har stået bag deres digitale rejse - ny hjemmeside - fra A - Z med opbygning, design, projektledelse samt digital strategi.


Stor anbefaling af Buus & Co.

Buus & Co. har været vores primære sparringspartner på vores digitale rejse.

Buus & Co. har formået at sætte sig ind i og forstå vores virksomhed, og omsætte dette til en klar digital strategi for fremtiden.
Først som projektleder i forbindelse med moderniseringen af vores website, hvor de var instrumentale i opstarten af samarbejdet med vores webudvikler - et perfekt gennemført projekt - og senest ved at være en afgørende hjælp i forbindelse med identificering af fremtidige fokusområder indenfor digital strategi, integrationer og kommunikation.
Dialogen og rådgivningen har været professionel med et personligt touch, og samtidig er deadlines og milepæle blevet overholdt hele vejen igennem.

Det har været en sand fornøjelse at samarbejde med Buus & Co.!
— Helle Scheel-Larsen, ejer

Forretningsudvikling Simony Gourmet Is

Logo udarbejdet med Lars Simony som model (Stefan Fjeldmark)

SIMONY GOURMET IS

“Væksttur - Turismeboost på Sjælland og Øerne”

Her stod vi for at udarbejde Vækstplan i samarbejde med Simony Gourmet Is. En fuld gennemgang af forretningen, analyse og plan for fremtiden.


Vores forløb med Buus & Co. har været en fantastisk rejse.
På en meget konstruktiv måde har Trine og Morten hjulpet os med at give vores projekt en 360° graders analyse, som overordnet har ført til, at vi nu har oplevelsen af at stå med basis for en god forretning - Det har været ekstremt motiverende for os at samarbejde med Trine og Morten
— Lars Simony, ejer

Digital kampagne for Tårnby Forsyning

Kampagne for Tårnby Forsyning - “Er det din"?”

TÅRNBY FORSYNING

Her var vi med til at udvikle informationskampagne, som har fokus på at informere borgerne i Tårnby Kommune om hvad de må putte i toilettet, og hvad de IKKE må.

Kampagnen kørte dels på Facebook hvor vi nåede 100.000-vis af eksponeringer. Dels med video som blev vis 10.000-vis af gange. Herudover som out-door, og med produktion af roll-ups, postkort, sticker og andre elementer.


Vores forløb med teamet bag kampagnen “Er det din?” har været en helt fantastisk rejse.
På en meget konstruktiv vis har de hjulpet os med at transformere vores ideer til en flyvefærdig professionel kampagne, som favner både digitale og analoge fysiske elementer.
Teamet har dermed leveret et kampagneprodukt i topkvalitet, som i den grad har været med til at sætte Tårnby Forsyning på Danmarkskortet og markant øget vores synlighed med kampagnen
— David Schmidt, Kommunikationsmedarbejder, Tårnby Forsyning

Uddeling af lakridspiber på Baagøfærgen

Skipper’s Pipes aktivering Sydfyn 2022 på Assens - Baagøfærgen

SKIPPER’S PIPES SAMARBEJDE

Siden 2018 har Buus & Co. aktiveret den ikoniske lakridspibe. Blandt andet på færger i hele Danmark i samarbejde med Færgesekretariatet. Her har vi haft 1 til 1 kontakt til 1000-vis af glade rejsende.

Herudover har vi aktiveret Skipper’s Pipes ved utallige arrangementer - blandt andet:

  • Køge Kvitter Smøgerne

  • Svendborg Havn

  • Furesø Kvitter Tobakken

  • Høje Gladsaxe Kvitter Smøgerne

  • Årets Ex-ryger

  • Æbleøerne

  • Senior Folkemøde

  • …………


Lyserød Lørdag BMW / BOLOU Smykker

Lyserød Lørdag kampagne


LYSERØD LØRDAG

I samarbejde med Jan Nygaard A/S Hillerød, BOLOU Smykker og Kræftens Bekæmpelse arrangerede vi kampagne for at gøre en forskel for “Støt Brysterne”

Jan Nygaard lagde hus til stor event hvor vi bød på drikke, smagsprøver fra Frellsen Chokolade og præsentation af BOLOU Smykker.

BOLOU Smykker havde eksklusivt til denne event designet et sæt unikke ”Støt Brysterne” ørestikker, hvor 12% af salgsprisen gik direkte til kampen mod brystkræft.

Til eventet var det muligt at se hvordan BOLOU Smykker designer smykker, og hvad deres tilgang til processen er.

Desuden havde vi et særligt tilbud, hvor man kunne medbringe sin bil og få den lyn-klargjort for kun 200 kr.

Hele beløbet blev doneret ubeskåret til ”Støt Brysterne” og vi samlede et godt stykke over 20.000,- sammen.

Op til, og efter event, var der digital markedsføring samt omtale af eventet lokalt i Sjællandske Nyheder.


Kreativ samarbejdspartner med sjove, effektfulde idéer og kampagner”
— Sarah Dall Milan, Brand Manager, Cloetta Danmark ApS

ÅRETS EX-RYGER

Årets Ex-ryger er et samarbejde mellem Skipper’s Pipes, Køge Kommune, og Kræftens Bekæmpelse. Hvert år kåres en person som har kvittet tobakken, og som lokale borgere kan nominere. Panelet som vælger vinder blandt nominerede, består blandt andet af borgmester Marie Stærke (som her overrækker præmien - 1 års forbrug af Skipper’s Pipes).

Kampagnen kører på Facebook, og når 10.000-vis af personer. Siden 2020 er hundredevis af ex-rygere blevet nomineret. Aktiviteten ligger som case under Sund By Netværket (som Buus & Co. samarbejder med) Sunde Borgere - Årets Ex-ryger

ÅRETS EX-RYGER 2025


ÅRETS EX-RYGER 2024


Årets Ex-ryger (Marie Stærke, borgmester Køge Kommune, til venstre sammen med vinder Lise-Lotte Endahl)

ÅRETS EX-RYGER 2023


Årets Ex-ryger (Marie Stærke, borgmester Køge Kommune, til venstre sammen med vinder Henrik Hartmann)

ÅRETS EX-RYGER 2022


Marie Stærke overrækker lakridspiber til årets ex-ryger i Køge

Årets Ex-ryger (Marie Stærke, borgmester Køge Kommune, til venstre sammen med vinder Susan Sylow)


Buus & Co. leverer varen - hver gang
— Charlotte Baere, Sundhedskonsulent, Køge Kommune

Et blikfang ved kampagnen

RIGERE UDEN RØG

RYGESTOPKAMPAGNE

Fælles kampagne i samarbejde med FCFS – Forebyggelses Center Forebyggelse og Sundhed.

Rødovre, Gladsaxe og Odense kommune var med i kampagnen hvor mål var at udbrede kendskab til rygestopkurser i kommunerne samt tilføre trafik til rygestopkurser.

En komplet kampagne med strategi, kreativ retning, visuelt udtryk, projektledelse…

Kampagnen kørte blandt på Facebook med følgende resultater:

RÆKKEVIDDE: 100.537 personer .

EKSPONERINGER: 460.970 gange blev budskabet blevet vist.

KLIK: 2846 personer klikket ind på kommunernes side via annoncen.

RESULTAT: Over dobbelt så mange tilmeldte til rygestop.

KAMPAGNEELEMENTER: Blandt andet outdoor, bushængere, postkort, roll ups, klistermærker.


Postkort til alle kommuner

Outdoor i kommunerne

VI HAR STÅET BAG MANGE ANDRE SPÆNDENDE PROJEKTER, SÅ KONTAKT OS HVIS DU ØNSKER MERE INSPIRATION